ontmoeten van nieuwe mensen

5 juli 2015 - Cuzco, Peru

vanmorgen in alle vroegte ben ik weer op pad gegaan om het laatste deel van mijn reis te maken naar Huyro. inmiddels ben ik in cusco en heb 5 mede evolunteers ontmoet. 2 engelsen 2 australiers en een canadese. allemazl super leuke mensen. enik ben niet de enige die de reis alleen als zeer zwaar heeft ervaren. toch fijn om te weten dat je grootste angsten ook heel normaal zijn en je die best mag delen. ik heb nog wel wat moeite met het engels in verschillende accenten. maar dat komt wel goed na een goede nachtrust en wat dooroefenen.

1. Henk Plagmeijer:
    6 juli 2015
    Hoi Tineke,
    Goed te lezen dat je op de plaats van bestemming bent aangekomen. Het leuke deel gaat nu beginnen, ik ga jouw reisbloc volgen! Succes! Groeten uit het IB, Henk
  2. Tineke Jongsma:
    7 juli 2015
    Leuk van je te horen Henk.
    Ik zal niet elke dag in de gelegenhied zijn om te posten. Maar probeer zo goed mogelijk vast te leggen wat ik allemaal beleef.