Its amazing.....

6 juli 2015 - Huayopata District, Peru

Gister hebben we de reis gemaakt met een busje naar Huyro. Een van de mede vrijwilligers had de reis al eens gemaakt en vertelde dat het een bijzonder mooi uitzicht was. Dat hebben we inderdaad ervaren. Wauw!! hoe vaak ik wel niet heb gehoord it's amazing!!! mega vaak. En wat hebben we een lol gehad, hard mee brullend op de meest vreselijke jaren 80 muziek. Heerlijk. De rit duurde 5,5 uur en ik heb meer gelachen dan de afgelopen maanden bij elkaar. heerlijk.... en helend. Ik voel me intens goed en overweldigd door de prachtige omgeving.

Vandaag hebben we het verblijf bekeken bij daglicht. Gister was het al donker voor we aan kwamen. We hebben een rondleiding gehad en uitleg van wat er van ons verwacht wordt. Wauw wat is het hier mooi. It's Amazing !!! Binnenkort ga ik proberen wat foto's te uploaden van het prachtige verblijf en uitzicht.

Voor nu ga ik weer terug naar de gezellige groep mensen . En morgen gaan we op zoel naar de Inca schatten..... We zullen vast weer veel plezier hebben deze dag.