Op maandag is door onze groep een ruine ontdekt

15 juli 2015 - Huayopata District, Peru

AFgelopen maadag is door iemand uit onze groep een ruine ontdekt. Heel bijzonder. Gister was er een deel van onze groep in de weer om het eerste deel van de ruine vrij te maken. alle beplanting die op de muren groeit, binnen in de ruine staat en in de 2 meter er om heen, moest weg gehaald worden om ce ruine goed in kaart te kunnen brengen. Vandaag mochten wij het klusje afmaken. uiteraard hakken we geen beschermde planten om. Wel bomen. kapvergunningen kennen ze hier niet dus dat is lekker makkelijk. ik heb met mijn machette aardig huis kunnen houden. was eerlijk gezegd best handig met de machette. heb eigenhandig een boom omgehakt met een diameter van zo n 25cm met mijn machette. best indrukwekkend als zo n gevaarte naar beneden komt. verder geniet ik hier nog steeds van de prachtige uitzichten. wauw wat indrukwekkend. af en toe kan ik niet een geloven dat ik aan de andere kant van de wereld ben. het doet me goed om hier te zijn. op een plek waar ik zeer bijzondere dingen mag beleven en veel nieuwe vrienden heb gemaakt.