Terug naar huyro

12 juli 2015 - Santa Teresa, Peru

Op zondag zijn we terug gereisd naar Huyro. Deze keer niet  te voet, maar we hebben de eerstse en tevens laatste trein van de dag genomen naar hydro electro. De trein vertrok om 6.44. Dus netjes op tijd verschenen we op het station om ons kaartje te kopen. Toen bleek dat we op het verkeerde station stonden. Met nog 10 minuten te gaan  en een wandeling vam 8 minuten voor de boeg waren we net op tijd voor de trein. Het was heerlijk relaxt om met de Hirham Bingham expres ( ontdekker van machu Picchu) te reizen. Binnen ongeveer 45 minuten waren we bij hydro electro (lopend dedem we er 3 uur over). Toe we uitstapten stond er al een collectieveo klaar, die ons helemaal naar Santa Maria bracht. We betaalde ne staken de weg over en daar stopte onze bus. En hup we waren terug in Huyro. Toen nog 20 minuten de berg af wandelen en we waren al weer terug. In een recordtijd van 3 uur van Deur tot deur. De restvan de dag hebben we lekker rond gehangen op de boerderij waar we verblijven. Lekker gerelaxt. Ook dat mag op zijn tijd.  We hebben een heerlijk weekeinde gehad en veel avonturen beleefd.